امروز سه شنبه 01 آبان 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

مراسم تکریم و معارفه شهردار اشکذر برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه شهردار اشکذر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، آیین تکریم و معارفه شهردار اشکذر با حضور حجت الاسلام و المسلمین صانعی امام جمعه اشکذر، محمدعلی صمیمی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، ردائی فرماندار، دهقانی زاده رئیس دادگستری شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.


در این مراسم از زحمات سی ساله احمدعلی دهقان منشادی به عنوان کارمند شهرداری و شهردار اشکذر تقدیر و مجتبی علمدار یزدی به عنوان شهردار اشکذر معرفی و حکم انتصاب به ایشان اهداء شد.


شهردار اشکذر در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر ابراز امیدواری کرد تا در سایه تعامل، همدلی و همکاری بتوانیم گام های موثری برای عمران و آبادانی این شهر برداریم.


مجتبی علمدار یزدی قانون مداری، اخلاق مداری و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و تامین منافع آنها را از اهداف کاری خود در شهرداری عنوان کرد و از روسای ادارات شهرستان اشکذر درخواست نمود تا با همکاری شایسته بستر و زمینه را برای تحقق این اهداف فراهم کنند.


وی در پایان از زحمات آقای دهقان منشادی در مدت مسئولیت به عنوان شهردار و هم چنین مهندس فتوحی به عنوان سرپرست شهرداری به طور ویژه تشکر و قدردانی نمود.

 

تاریخ : 7 مهر 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com