امروز جمعه 27 مهر 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر با شهردار

دیدار فرماندهی انتظامی شهرستان اشکذر با شهردار

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، سرهنگ مهدی گل محمدی فرمانده و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان اشکذر با حضور در شهرداری اشکذر با دکتر مجتبی علمدار شهردار و سید حسین حیدری رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر دیدار نمودند.


شهردار اشکذر ضمن تقدیر از زحمات نیروهای خدمتگذار و خدوم انتظامی شهرستان در راستای  حفظ جان و مال مردم گفت: نیروی انتظامی با همه توان و جدیت همواره در کنار مردم، دلسوزانه و شبانه روزی برای تامین امنیت و آرامش شهر و شهروندان تلاش می کند.


دکتر مجتبی علمدار ضمن تاکید بر تعامل و همکاری متقابل شهرداری و نیروی انتظامی در موضوعات مرتبط با مدیریت شهری افزود: تامین امنیت پارک بزرگ شهر برای رفاه و آرامش خانواده ها یکی از موضوعاتی است که به دغدغه شهروندان تبدیل شده و ضرورت دارد تا عوامل و مسائلی که می‌تواند زمینه‌ساز اخلال در نظم و امنیت و به هم خوردن آرامش خانواده ها درپارک بزرگ شهر شود را با نظارت بیشتر و در قالب تفاهم نامه مشترک مرتفع نمود.


وی حوزه بازرسی و اجرائیات شهرداری را از دیگر محورهای مورد نظر جهت همکاری با نیروی انتظامی شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: رویکرد در حوزه بازرسی و اجرائیات شهرداری احقاق حقوق شهر بر مبنای مشارکت و همراهی مردم خواهد بود و نیروی انتظامی باید در این مسیر کمک کار مجموعه شهرداری باشد.


فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با بیان اینکه شعار هفته نیروی انتظامی، پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار است، گفت: در سایه رعایت قانون است که امنیت پایدار توسط پلیس هوشمند ایجاد خواهد شد.


سرهنگ مهدی گل محمدی اظهار داشت: کاهش جرائم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند ورود و اقدام همه دستگاه های ذیربط در شهرستان است و نیروی انتظامی در این راستا تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.


در پایان این نشست شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر به مناسبت هفته انتظامی با اهداء شاخه گل به فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان از زحمات این عزیزان تقدیر نمودند.

 

تاریخ : 17 مهر 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com