امروز سه شنبه 01 آبان 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

تجلیل از پرسنل آتش نشان شهرداری اشکذر

تجلیل از پرسنل آتش نشان شهرداری اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی، مجتبی علمدار شهردار به همراه حجت الاسلام والمسلمین ابوذر صانعی امام جمعه اشکذر ، سید حسین حیدری و علیرضا پیشداد رئیس و عضو شورای اسلامی شهر با حضور در ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اشکذر با پرسنل این ایستگاه دیدار و با اهداء لوح سپاس از زحمات آتش نشانان قدردانی نمودند. 


شهردار اشکذر در این دیدار گفت: هفتم مهرماه یادآور دلاوری‌ها و ایثارگری‌های آتش‌نشانان فداکاری است که در هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ در اطفاء حریق پالایشگاه آبادان، حماسه جاودانی از خود به یادگار گذاشتند.


دکتر مجتبی علمدار با بیان اینکه آتش نشانان مظهر خدمت خالصانه هستند که در سخت‌ترین شرایط، فداکارانه تلاش می‌کنند گفت: این روز فرصت مناسبی است تا از زحمات این عزیزان در ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اشکذر قدردانی نمود. 


حجت الاسلام و المسلمین صانعی امام جمعه اشکذر با اشاره به ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان، متعهد بودن آنها در ماموریت های محوله در راستای جلب رضایت مردم را قابل تحسین برشمرد. 


سید حسین حیدری رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر گسترده بودن حوزه ارائه خدمات ایستگاه آتش نشانی شهرداری اشکذر در شهرستان را یادآور شد و بر حمایت همه جانبه مسئولان شهرستان در جهت تقویت تجهیزات به روز این ایستگاه در جهت ارائه خدمات بهتر در مواقع بحرانی تاکید کرد.

 

 

تاریخ : 10 مهر 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com