امروز سه شنبه 01 آبان 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

پیام تبریک شهردار اشکذر به مناسبت عید باستانی نوروز

پیام تبریک شهردار اشکذر به مناسبت عید باستانی نوروز

شهردار اشکذر با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال 1403 را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف اشکذرتبریک و تهنیت گفت. 
احمدعلی دهقان منشادی در پیام خود آورده است: 
بهار تجلی گاه اراده الهی در رویش و شکوفایی طبیعت است و پیامی از سوی خدای مهربانی ها به آدمی برای رستن از خود و پیوستن به اوست و نوروز آغاز تغییر دوباره نگاه، تحول حال به بهترین احوال و نجوای دلنشین و تبلور عنایات رب جلیل برای شکفتنی نو.
تقارن بهار طبیعت با بهار بندگی و ماه رمضان نوید دهنده سالی خوش است تا با عبادات سحرگاهی و روزه ماه مبارک در شکوفایی فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم. 
ملت ایران اسلامی در طول سال 1402 توانست بازهم گام‌های استواری را به سوی توسعه و پیشرفت هرچه بیشتربردارد و در رویدادها وعرصه‌های مختلف موفق وسربلند باشد،حضور باشکوه و کم نظیر مردم ایران اسلامی در یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری در انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه موید این بود که مردم همواره عظیم ترین و بزرگترین پشتوانه ی انقلاب اسلامی ایران بوده اند و در حساس ترین لحظه ها همراه و همگام با نظام و ولایت هستند.
اینجانب فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی1403 را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف و ولایت مدار اشکذر تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم سال نو برای همه هموطنان سرشار از موفقیت، سلامتی و سرافرازی باشد.
 

تاریخ : 8 فروردین 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com