امروز شنبه 06 مرداد 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

نشست مشترک گروه نظارت و ارزیابی عملکرد استانداری یزد با سرپرست شهرداری اشکذر

نشست مشترک گروه نظارت و ارزیابی عملکرد استانداری یزد با سرپرست شهرداری اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، نشست مشترک گروه نظارت و ارزیابی عملکرد استانداری یزد متشکل از کارشناسان دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، امور شهری و شوراهای استانداری و ستاد مدیریت بحران و سرپرست شهرداری وکارشناسان واحد عمران، فنی و شهرسازی، فناوری اطلاعات، بازرسی و اجرائیات شهرداری برگزار شد.


سرپرست شهرداری اشکذر در این نشست ضمن تشریح مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری گفت: در طول سه سال گذشته پروژه های عمرانی بسیار خوبی از جمله فاز سوم پارک بزرگ شهر،  تکمیل المان شهید گمنام ، احداث چمن مصنوعی پارک بزرگ شهر و... در حوزه عمران شهری اجرا شده است.


حسین فتوحی به ادغام دو واحد فضای سبز و خدمات شهری شهرداری اشاره و افزود: در راستای نظافت و پاکسازی بهتر معابر شهر این ادغام صورت گرفته که خوشبختانه اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه افتاده و معابر شهری طبق برنامه زمان بندی شده در حال نظافت و پاکسازی است.


وی اختلاف نظر دستگاه های خدمات رسان در تبصره 2 ماده 2 قانون درآمد پایدار شهرداری ها را عامل مهم در عدم اجرای پروژه های عمرانی عنوان کرد و ادامه داد: پروژه ساماندهی خیابان شهید صدوقی مصوبه شورای ترافیک شهرستان به دلیل همین اختلاف نظر بین شهرداری و اداره برق بلاتکلیف مانده و علی رغم مکاتبه با استانداری هنوز تعیین تکلیف نگردیده است.


سرپرست شهرداری توجه ویژه کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری به نکات گروه نظارت و ارزیابی عملکرد استانداری در حوزه های مختلف را خواستار شد و ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف و در سایه همفکری بیشتر می توان مسائل و مشکلاتی در این حوزه ها را به حداقل رساند.


نصب دوربین های ثبت تخلف رانندگان در سطح شهر، تهیه بانک اطلاعاتی از نقاط حادثه خیز شهر با همکاری پلیس راهور، تشکیل کمیته ویژه نظارت و ارزیابی ستاد معاینه فنی فعال در شهر اشکذر و نظارت مستمر پلیس ساختمان بر ساخت و سازهای شهری از جمله موضوعات مورد تاکید در این نشست بود.

 

تصاویر
تاریخ : 22 خرداد 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com