امروز یکشنبه 18 شهریور 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

بازدید سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر از پروژه های عمرانی

بازدید سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر از پروژه های عمرانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، سرپرست شهرداری به همراه رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر از پروژه بلوار خیرین ، نهضت ملی مسکن و پل زیرگذر باند اشکذر به چرخاب بازدید کرد.


سرپرست  شهرداری اشکذر در جریان این بازدید به اقدامات صورت گرفته جهت تکمیل بلوار خیرین اشاره و گفت: ساماندهی انتهای بلوار خیرین شامل خاک برداری، زیر سازی، جدول گذاری و و اتصال به بلوار سایت اقدام ملی مسکن در شهرک زرین شهر در حال انجام است.


حسین فتوحی با بیان اینکه تیر و فنداسیون روشنایی این بلوار توسط شهرداری خریداری شده و جهت نصب آماده می باشد ، افزود: با مشارکت اداره برق شهرستان روشنایی این بلوار نیز در دستور کار قرار دارد.


وی به تخصیص 150 تن قیر توسط شهرداری از سازمان ملی زمین و مسکن جهت آسفالت بلوار اقدام ملی مسکن اشاره و اظهار داشت: برنامه آسفالت این بلوار نیز پس از اجرا و تکمیل زیرساخت های شبکه توسط دستگاه های خدمات رسان عملیاتی خواهد شد.


سرپرست شهرداری اشکذر ضمن ابراز رضایت از سرعت انجام کار در فاز اول سایت 110 هکتاری نهضت ملی مسکن خاطر نشان کرد: پیمانکار با اضافه کردن ماشین آلات سرعت قابل قبولی را در جهت تسطیح و زیرسازی معابر سایت در فاز اول انجام داده است.


فتوحی ادامه داد: در حال حاضر بستر سازی معابر اصلی سایت در سه لایه انجام شده و امید است بتوانیم با ادامه این روند زمین ها را در جهت تحویل به متقاضیان واجد شرایط در مودع مقررآماده سازی کنیم.


سرپرست شهرداری اشکذر به خاک برداری پل شماره 2 زیرگذر باند اشکذر به چرخاب اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه مسیر اشکذر به چرخاب و بالعکس به وسیله پل مشترک مورد استفاده قرار می گرفته است ، جهت جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی خاک برداری و تامین راه دسترسی در پل زیرگذر شماره 2 در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
 

تاریخ : 2 تیر 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com