امروز شنبه 06 مرداد 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

بازدید استاندار یزد از پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر

بازدید استاندار یزد از پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، دکتر فاطمی استاندار به همراه خواجه رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان، نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، حامد شیشه بری مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک استانداری، روح الله ردایی فرماندار و حسین فتوحی سرپرست شهرداری اشکذر از سایت 110 هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر در بلوار دانشگاه بازدید کرد.


استاندار یزد در جریان این بازدید با بیان اینکه پروژه نهضت ملی مسکن در کشور با همت و تلاش شهید راه خدمت آیت الله رئیسی آغاز شد گفت:  نهضت ملی از جمله پروژه های اولویت دار دولت سیزدهم  و شخص رئیس جمهور بود.


دکتر فاطمی افزود: ساخت یک میلیون مسکن وعده دولت مردمی و نیاز کشور است که با پیگیری و جدیت به دنبال تحقق آن هستیم.


وی خاطر نشان کرد: نهضت ملی مسکن در استان یزد نیز با سرعت قابل قبول آغاز شد و علی رغم مسائل و مشکلاتی که بعضا در برخی از شهرستان های استان از جمله اشکذر به دلیل قرار گرفتن در جنگ های دست کاشت وجود داشت با پیگیری مستمر و مداوم به نتیجه رسید.


سرپرست شهرداری اشکذر گفت: سایت پروژه نهصت ملی مسکن اشکذر با توجه به موقعیت مکانی خاص از جمله  قرار گرفتن روی 5 رشته قنات، مشکلات شیب بندی و حجم بالای تپه های شنی با ارتفاع 7 متر نسبت به سایر شهرستان های استان خاص و ویژه بوده است.


حسین فتوحی اظهار داشت: علی رغم این شرایط مکانی خاص، شهرداری نسبت به برگزاری مناقصه و انجام امور سامانه ستاد جهت انتخاب پیمانکار در ماه های گذشته اقدام نموده و امروز با اضافه شدن چند ماشین آلات سنگین دیگر پروژه سرعت قابل قبولی را دارد.

 

وی به محدودیت ماشین آلات شهرداری جهت مشارکت در اجرای این طرح اشاره و اعطای تسهیلات ویژه در راستای تقویت ماشین آلات واحد عمران شهرداری را خواستار شد.


سرپرست شهرداری اشکذر به مشکل تامین مخلوط مورد نیاز برای اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر اشکذر اشاره و گفت: در شرایط فعلی از معدن مخلوط برای بستر سازی معابر نهضت ملی مسکن اشکذر استفاده می شود و برای سایر پروژه های حوزه شهری اشکذر امکان تخلیه مخلوط وجود ندارد که مساعدت جنابعالی در این زمینه مورد درخواست مجموعه شهرداری است.


وی به پروژه ساماندهی خیابان شهید صدوقی نیز اشاره و ادامه داد: در راستای اجرای طرح های توسعه شهری و روستایی مصوب، شرکت توزیع برق مکلف به جابه جایی هر گونه تاسیسات واقع در مسیر طرح های عمرانی بدون دریافت هزینه است که این موضوع مورد اختلاف نظر شهرداری و اداره برق بوده که انتظار می رود با پیگیری حوزه معاونت عمرانی استانداری این موضوع نیز مرتفع گردد.


سرپرست شهرداری اشکذر در پایان مساعدت در تامین قیر جهت آسفالت معابری شهری اشکذر را از دکتر فاطمی استاندار خواستار شد.
 

تاریخ : 1 خرداد 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com