امروز شنبه 06 مرداد 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

پیام قدردانی سرپرست شهرداری اشکذر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا طالبیان

پیام قدردانی سرپرست شهرداری اشکذر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا طالبیان

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، سرپرست شهرداری اشکذر طی پیامی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا طالبیان  در دوران تصدی مسئولیت به عنوان  امام جمعه اشکذر تقدیر و تشکر کرد.


حسین فتوحی در پیام خود آورده است:


مردم شریف و قدرشناس شهرستان اشکذر در طول سه دهه گذشته از توفیقات معنوی و اثرات خیر جنابعالی بعنوان امام جمعه فرهیخته شهرستان بهره مند شدند. 


نقش آفرینی به عنوان پدر معنوی شهرستان در وحدت و انسجام مردم، بصیرت افزایی، روشن گری و تبیین حقایق دینی، مسائل سیاسی روز  و دستاوردهای انقلاب اسلامی  موید این نکته  است که تلاش های حضرتعالی در راه اعتلای جایگاه نماز جمعه به عنوان پایگاه عبادی و سیاسی در سه دهه گذسته به خوبی محقق شده است.


قطعا مجاهدت های خالصانه جنابعالی به عنوان خدمتگزاری باتقوا، مردمی و متواضع در کنار شایستگی های علمی و عملی و برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی گری در پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان در اذهان مردم  این دیار باقی خواهد ماند.


اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حضرتعالی در دوران تصدی مسئولیت، از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روز افزون تان را مسئلت دارم و انتصاب شایسته حجت الاسلام و المسلیمن ابوذر صانعی به عنوان امام جمعه اشکذر از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را تبریک عرض نموده ، امید است با تجارب ارزنده  جنابعالی بیش از پیش شاهد تبیین و ترویج ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی و تحکیم همبستگی ملی ، برای مردم شریف اشکذر باشیم.


 

تاریخ : 5 خرداد 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com