امروز جمعه 27 مهر 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

پیام تسلیت سرپرست شهرداری اشکذر به مناسبت درگذشت مادر شهیدان علی محمد دهقانی و محمود طالبیان

پیام تسلیت سرپرست شهرداری اشکذر به مناسبت درگذشت مادر شهیدان علی محمد دهقانی و محمود طالبیان

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، سرپرست شهرداری اشکذر با صدور پیامی درگذشت حاجیه خانم معصوم فلاح مادر شهید والا مقام علی محمد دهقانی و حاجیه خانم بی بی رقیه میردهقان مادر شهید والا مقام محمود طالبیان را تسلیت گفت.


در پیام حسین فتوحی آمده است:


درگذشت مرحومه مغفوره " حاجیه خانم معصومه فلاح " و " حاجیه خانم بی بی رقیه میردهقان" مادر شهیدان والا مقام علی محمد دهقانی و محمود طالبیان موجب تأثر فراوان گردید. 


مادران فداکار و مؤمنه شهدا، تجلی صبر و استقامت بودند که با تقدیم فرزند دلاور خود در راه انقلاب و سربلندی نظام، همواره در یاد و خاطره مردم باقی خواهد ماند.


اینجانب مصیبت درگذشت مادر این دو شهید را به محضرخانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بازماندگان و عموم مردم شهید پرور اشکذر تسلیت عرض نموده ،‌از درگاه ایزد منّان رحمت واسعه و علو درجات برای آن دو فقیده سعیده و همنشینی با فرزندان شهیدشان را مسألت می‌نمایم.


لازم به ذکر است شهید علی محمد دهقانی اشکذری در سال 1361  در سن 18 سالگی در منطقه رقابیه و شهید محمود طالبیان در سال 1362 در سن 19 سالگی در کردستان به فیض شهادت نائل گشتند و پیکر مطهرشان در روضه الشهدا اشکذر به خاک سپرده شد.
 

تاریخ : 27 خرداد 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com