امروز شنبه 06 مرداد 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

ضرورت مشخص کردن چند محل جهت دپو نخاله های ساختمانی

ضرورت مشخص کردن چند محل جهت دپو نخاله های ساختمانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، شیر غلامی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان اشکذر با حضور در  شهرداری با سرپرست شهرداری دیدار و گفتگو کرد.


سرپرست شهرداری اشکذر با بیان اینکه ریختن نخاله های ساختمانی نوعی معضل زیست محیطی است،گفت: قانونگذار این موضوع را به عنوان جرم تلقی کرده و لازم است در کنار برخورد قاطع و قانونی و نظارت دقیق نیز صورت گیرد. 


حسین فتوحی مشخص کردن چند محل جهت دپو نخاله های ساختمانی در سریع ترین زمان ممکن و اطلاع رسانی مناسب به شهروندان را خواستار شد و اظهار داشت: ضرورت دارد دستگاه های ذیربط از جمله اداره منایع طبیعی و آبخیز داری و شهرداری تعامل و همکاری متقابل داشته و به گونه ای فرهنگ سازی صورت گیرد که افراد خود رغبت به این داشته باشند که نخاله ها را به مکان های مشخص شده و به بیرون از شهر منتقل کنند.


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان اشکذر از اعلام آمادگی این اداره برای همکاری مشترک با شهرداری در زمینه مشخص نمودن محل جهت دپو نخاله های ساختمانی و برخورد با متخلفان خبرداد.


احاله مدیریت پارک ها در قالب واگذاری و تقویت نهالستان منابع طبیعی با همکاری شهرداری از دیگر موضوعاتی بود که شیرغلامی در این نشست به آن اشاره کرد.
 

تصاویر
تاریخ : 13 خرداد 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com