امروز جمعه 27 مهر 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان

دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر با حضور در سازمان همیاری شهرداری های استان با مهندس عظیمی زاده مدیرعامل سازمان دیدار نمودند.


شهردار اشکذر به ظرفیت های بسیار خوب شهر اشکذر در حوزه سرمایه گذاری اشاره و تفاهم و همکاری مشترک در زمینه اجرای پروژه های مشترک عمرانی را خواستار شد.


دکتر علمدار با اشاره به نیازها و اولویت های حوزه مدیریت شهری شهر اشکذر، ایجاد سازوکارهای همکاری و استفاده از توان و ظرفیت های سازمان همیاری در جهت تامین این نیازها را خواستار شد.


وی به ظرفیت بالای سازمان همیاری شهرداری های استان در اجرای پروژه های عمرانی اشاره و گفت: اقدامات صورت گرفته توسط سازمان در حوزه های مختلف حائز اهمیت و قابل توجه است که انتظار می رود تا در فضای تعاملی سازمان با شهرداری اتفاقات خوبی برای شهر اشکذر رقم بخورد.


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان به پتانسیل و توانمندی های تخصصی بسیارخوب سازمان در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی و سرمایه گذاری اشاره کرد.


مهندس عظیمی زاده افزود: سازمان با شهرداری های مناطق مختلف استان در حال  مشارکت است و آمادگی دارد تا  با شهرداری اشکذر جهت اجرای پروژه های عمرانی مشارکت نماید.
 

تاریخ : 21 مهر 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com