امروز شنبه 06 مرداد 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیدار رئیس کلانتری 11 خیابان امام خمینی (ره) با سرپرست شهرداری اشکذر

دیدار رئیس کلانتری 11 خیابان امام خمینی (ره) با سرپرست شهرداری اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، رئیس کلانتری 11 خیابان امام خمینی (ره) اشکذر در دیدار با سرپرست شهرداری به آمار سرقت موتورسیکلت در پارک های سطح شهر اشاره و گفت: با توجه به پارک موتورسیکلت در پارک ها و معابر در فصل تابستان ضرورت دارد تا شهروندان توصیه های پیشگیرانه را در این زمینه مد نظر قرار دهند.


سروان عسکری پارک بزرگ شهر را به  عنوان یکی از محل هایی با بیشترین امکان سرقت موتورسیکلت عنوان کرد و افزود: توجه مالكان موتورسيكلت به توصيه‌هاي پليس مي‌تواند بستر پيشگيري از وقوع سرقت را در این محل فراهم كند.


وی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی مناسب توسط شهرداری به شهروندان به ویژه در پارک ها و معابر پر تردد در جهت رعایت موارد پیشگیرانه سرقت می تواند در کاهش آمار در این زمینه موثر باشد.
سرپرست شهرداری اشکذر از تلاش های شبانه روزی پرسنل انتظامی شهرستان در برقراری نظم، امنیت و آرامش شهروندان به طور ویژه قدردانی نمود.


حسین فتوحی اظهار داشت: شهرداری نیز در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان و با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی دوربین های مداربسته در معابر پر تردد و حتی پارک های شهر نصب نموده که تا حدود زیادی نیز در کاهش سرقت و حتی دستگیری سارقان نیز اثرگذار بوده است.


وی به زمینه‌های تعامل مدیریت شهری و پلیس اشاره و ادامه داد: تامین نظم و امنیت در پارک ها، برخورد با دستفروشان و سد معابر و بازرسی و اجرائیات در حوزه شهرسازی و ساختمان از دیگر موضوعاتی بود که با تعامل و همکاری شایسته نیروی انتظامی نیز همراه بوده است.


 

تصاویر
تاریخ : 16 خرداد 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com