امروز جمعه 27 مهر 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

دیدار امام جمعه و مدیر اداره برق اشکذر با شهردار

دیدار امام جمعه و مدیر اداره برق اشکذر با شهردار

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، حجت الاسلام و المسلمین ابوذر صانعی امام جمعه اشکذر و علیرضا سبزی مدیر اداره برق اشکذر طی دیدارهایی جداگانه  با حضور در دفتر شهردار با مجتبی علمدار دیدار و گفتگو کردند.


امام جمعه اشکذر در این نشست به پروژه ساماندهی مصلی نماز جمعه اشکذر اشاره و مشارکت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت تکمیل آن را خواستار شد.


شهردار اشکذر به تفاهم نامه های منعقد شده در خصوص تکمیل پروژه ساماندهی مصلی اشاره و گقت: مشارکت شهرداری و همت مجموعه شهرستان و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت اجتماعی می تواند روند اجرایی پروژه را سرعت ببخشد.


طی دیداری جداگانه مدیر اداره برق اشکذر نیز ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر علمدار به سمت شهردار اشکذر برای ایشان در خدمت به مردم و عمران و آبادانی شهر آرزوی موفقیت کرد.


شهردار اشکذر به اجرای پروژه های مشترک اداره برق و شهرداری در حوزه روشنایی معابر اشاره و تعامل و همکاری دو جانبه را در این زمینه خواستار شد.


مجتبی علمدار روشنایی بلوار خیرین و اقدام ملی مسکن در شهرک زرین شهر و خیابان شهید صدوقی را از جمله این پروژه های مشترک عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد در سایه تعامل صورت گرفته این پروژه ها اجرایی گردد.
 

تاریخ : 17 مهر 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com