امروز سه شنبه 01 آبان 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

تشریح اقدامات نوروزی شهرداری اشکذر

تشریح اقدامات نوروزی شهرداری اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، شهردار اشکذر ضمن تشریح اقدامات نوروزی شهرداری اشکذر گفت : در ایام نوروز 1403 رنگ آمیزی سنگ جداول جاده سنتو و خیابان امام خمینی(ره) انجام شده است. 
دهقان منشادی افزود: جهت استقبال از نوروز 1403،بیش از 3 هزار اصله گل در میادین و معابر شهری کاشته شده که شامل گل های رز، جعفری، اطلسی و گازانیا بوده است.
وی اظهار داشت: جهت راهنمای مسافران نوروزی از اماکن تاریخی شهرستان  اشکذر، 4 هزار نقشه نوروزی طراحی و چاپ شده که در ستاد اسکان آموزش و پرورش، پایگاه امداد و نجات جاده ای در پارک اشکی و اماکن تاریخی شهرستان در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
شهردار اشکذر معرفی آثار تاریخی شهرستان به مسافران در قالب نصب بنر در ورودی شهر را از جمله دیگر اقدامات انجام شده در ایام نوروز 1403 عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تعداد 25 بنر در جهت معرفی هر چه بهتر آثار تاریخی شهرستان توسط شهرداری نصب گردیده است.
دهقان منشادی ادامه داد: اطلاح رساني طرح ملی مسطورا همزمان با ماه مبارک رمضان و عید نوروز در اشکذر آغاز شد و این طرح به‌ معنای اینکه آیه های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبديل شود و در این راستا شهرداری اشکذر نسبت به تبلیغات محیطی این طرح در سطح شهر اقدام نموده است. 
وی گفت: همزمان با عید نوروز المان های نوروزی و ماه مبارک رمضان در سطح شهر جهت استقبال از بهار نصب شده است.

 

تاریخ : 8 فروردین 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com