امروز جمعه 27 مهر 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

بازدید سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر از پروژه نهضت ملی مسکن

بازدید سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر از پروژه نهضت ملی مسکن

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، صبح امروز سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر به همراه مهندسین ناظر و نقشه بردار پروژه و عمرانی شهرداری از پروژه 110 هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر در بلوار دانشگاه بازدید کردند.


سرپرست شهرداری اشکذر در جریان این بازدید گفت: با توجه به نگاه ویژه دولت در طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور پروژه 110 هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر با همکاری فرمانداری و اعضای شورای مسکن شهرستان از آبان ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.


حسین فتوحی اظهار داشت: پروژه نهضت ملی مسکن اشکذر یکی از بزرگ ترین پروژه سال های اخیر بوده که شهرداری اشکذر نیز در آن مشارکت داشته و باید تلاش کرد تا به بهترین شکل اجرا شود.


وی ضمن ارائه وضعیت آماری از پروژه نهضت ملی مسکن خاطر نشان کرد: تاکنون 170 هزار متر مکعب خاک برداری، 110 هزار متر مربع بستر سازی معابرو 7 هزار متر مکعب خاکریزی پروژه انجام شده است.


سرپرست شهرداری اشکذر در پایان صحبت های خود پیشنهاد داد با توجه به اهمیت پروژه نهضت ملی مسکن برای مردم، جلسات بررسی مسائل و مشکلات روند اجرای پروژه به صورت هفتگی در محل دفتر پروژه در بلوار دانشگاه برگزار گردد.


رئیس شورای اسلامی شهر اشکذر هدف از این بازدید را اطلاع از روند آخرین اقدامات عمرانی انجام شده پروژه و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی آن عنوان کرد.


سید حسین حیدری افزود: طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از طرح های ویژه دولت مورد حمایت مدیریت ارشد استان نیز بوده و ضرورت دارد با رفع موانع پیش روی اجرای این طرح، بستر و زمینه را برای واگذاری زمین به جوانان اشکذری فراهم کرد.


وی اظهار داشت: از مهندسین ناظر و پیمانکار و عوامل اجرایی پروژه انتظار می رود تا ضمن رعایت ضوابط فنی بر اساس نظر مشاورین طرح، نسبت به تهیه صورت وضعیت دقیق از گزارش آماری پروژه و تسریع در اجرای پروژه بر مبنای برنامه زمان بندی اقدام نمایند.
 

تصاویر
تاریخ : 27 اردیبهشت 1403
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com