امروز شنبه 06 مرداد 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

القاء روحیه ناکارآمدی نظام اسلامی و تطهیر چهره پهلوی حربه دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی

القاء روحیه ناکارآمدی نظام اسلامی و تطهیر چهره پهلوی حربه دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در آیین افتتاح مجموعه چمن مصنوعی پارک بزرگ شهر اشکذر با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:تشریح و تبیین عملکرد نظام اسلامی در راستای افزایش اعتماد عمومی باید در دستور کار مسئولان و دولتمردان  در دهه فجر قرار گیرد.
محمدعلی شاه حسینی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی از هر حربه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، افزود: القاء روحیه ناکارآمدی نظام اسلامی در بین مردم از جمله مهمترین این حربه ها بوده که در زمان های حساس و به ویژه نزدیک به ایام انتخابات از آن استفاده نموده اند. 
وی خاطر نشان کرد: تطهیر چهره پهلوی حربه دیگری است که دشمن درصدد آن است که انقلاب اسلامی را تهی و رژیم پهلوی را مملو از دستاورد نشان دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران که برآمده از اراده و خواست مردم است به قله‌های رفیع پیشرفت دست یافته و با وجود تحریم‌های ظالمانه، این پیشرفت‌ها موجب حیرت همگان شده است.
وی به تشریح عملکرد دولت مردمی در دو ساله گذشته پرداخت و گفت: با پیگیری های دکتر فاطمی استاندار پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران با اعتباری بالغ بر 150 هزار میلیارد تومان با مشارکت معادن استان شروع شده و در یکساله آینده با ساخت آب شیرین کن دوم  20 میلیون متر مکعب آب به استان یزد خواهد رسید.
شاه حسینی عنوان کرد: پایین ترین نرخ بیکاری بعد از انقلاب اسلامی در استان با نرخ 7 درصد بر اساس سایت مرکز آمار ایران ، برنامه ریزی برای راه انداری 110 سکوی تنظیم بازار در جهت رسیدگی به مشکلات معیشت مردم و عرضه کالا با 40 درصد قیمت کمتر و اعطای زمین به جوانان فاقد مسکن به همراه تسهیلات از جمله دیگر اقدامات شاخص دولت مردمی در استان بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: مدیریت جهادی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب سر لوح کار مدیریت استان قرار گرفته و هر خدمتی که به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب صورت می گیرد بر مبنای مدیریت جهادی و اینکه ما می توانیم بوده و انشالله در تدوام این راه مدیون مردم و خون شهدا نشویم.
وی در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم به حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند ماه ابراز امیدواری کرد با حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری در تاریخ استان ثبت و عزت و اقتدار ایران اسلامی به همه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی نشان داده خواهد شد.  

 

تاریخ : 21 بهمن 1402
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com