امروز شنبه 06 مرداد 1403
سال جهش تولید با مشارکت مردم

افتتاح دو طرح فرهنگی در حوزه ایثار و مقاومت شهر اشکذر

افتتاح دو طرح فرهنگی در حوزه ایثار و مقاومت شهر اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، همزمان با هفته بسیجآیین رونمایی از دو طرح فرهنگی در حوزه ایثار و مقاومت شهر اشکذر با حضور  فرماندار، شهردار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان اشکذر در سالن اجتماعات بسیج برگزار شد.

دیوارنگار ایثار و مقاومت میدان بسیج و هم چنین نصب تمثال شهداء اشکذر در خیابان امام خمینی(ره) دو طرح فرهنگی بود که امروز رسما از آنها رونمایی شد.

شهردار اشکذر در آیین رونمایی از این دو طرح ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی بسیج همیشه مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده و خواهد بود.

دهقان منشادی در خصوص طرح دیوارنگار ایثار و مقاومت میدان بسیج اظهار داشت: این طرح شامل کتیبه سفالی در وصف شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان متشکل از درخت سرو، پرنده و نمادهایی از بناهای تاریخی و فرهنگی شهرستان است

وی خاطر نشان کرد: نصب تمثال 97 شهید اشکذر در خیابان امام خمینی طرح دیگری بود که در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معظم آنان نیز همزمان با هفته بسیج انجام شد.

شهردار اشکذر ادامه دادجهت اجرای این دو طرح بالغ بر چهارمیلیارد ریال هزینه شده که کلیه هزینه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده است..

تاریخ : 6 آذر 1402
شماره تماس :
03532722224
ایمیل :
info@ashkezar.com