مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری اشکذربه مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی :

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری اشکذربه مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی :
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری اشکذربه مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی :
این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم بشناسیم
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری اشکذر 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی پیشکسوتان عرصه ارتباطات و زحمتکشان روابط عمومی های کلیه سازمانها و فعالان عرصه روابط عمومی تبریک گفت و بیان داشت : این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم بشناسیم چرا که روابط عمومی ها روح و بخش معنوی سازمان ها هستند و با ایفای نقش خود می توانند باعث ماندگاری عملکرد سازمان های متبوع خود، در اذهان عمومی شوند . محمدجواد کاظمی اشکذری اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات اشاره کرد و اظهار داشت : در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، اهمیت روابط عمومی دوچندان شده به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است. وی افزود : روابط عمومی ها نقش حیاتی و ارزنده ای را در پاسخگویی به اذهان عمومی و شفاف سازی افکار جامعه نسبت به رخدادهای درون سازمان و آشکار ساختن سیاستها و موضع گیریهای سازمان در عرصه ملی و بین المللی بازی می کنند که موفقیت در این عرصه، بی شک وامدار علم ، تخصص و تعهد کارکنان روابط عمومی است.
مدیر روابط عمومی وبین الملل شهرداری اشکذر در پایان با اشاره به عملکرد روابط عمومی شهرداری به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت : مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری اشکذر با بهره گیری از نیروهای متعهد , متخصص و با تجربه در زمینه روابط عمومی در واحدهای ارتباطات رسانه ای, تبلیغات و هماهنگی, ارتباطات مردمی شهرداری
( سامانه 137 ) و ارتباطات بین الملل خود سعی نموده است کارکرد عمومی و تخصصی روابط عمومی ها را به بهترین شکل ممکن اجرا نماید .روابط عمومی و بین الملل شهرداری اشکذر در یکساله اخیر توانسته است جایگاه و نقش خود را به عنوان یک عضو تاثیر گزار در سازمان بزرگ , مردمی و خدوم شهرداری اشکذر را تثبیت نموده به گونه ای که هم اینک این مدیریت با بهره گیری از توان کارشناسی موجود در بدنه پرسنلی خود توانسته است علاوه بر اعتماد سازی و ایجاد فرایند تحلیلی تصمیم سازی برای مدیران نقش مشاور سازمان را در تصمیم گیری ها بر عهده داشته باشد .خارج شدن فضای عمومی مدیریت روابط عمومی و بین الملل شهرداری از سنتی به حالت اصلی روابط عمومی که همان روابط عمومی مشارکت گرا و مخاطب گراست حاصل تلاش همکارانی است که در این مجموعه فعالیت می نمایند .