ضرورت هوشمند سازی خدمات شهرداری اشکذر

ضرورت هوشمند سازی خدمات شهرداری اشکذر

ضرورت هوشمند سازی خدمات شهرداری اشکذر

به گزارش روابط عمومی شهرداری اشکذر، شهردار اشکذر با اشاره به مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر ارائه خدمات غیر حضوری و تلفنی ادارات دولتی، گفت: سامانه 137 شهرداری در مدت دو هفته اعلام شده پاسخگوی شهروندان در رابطه با مسائل واحد های مختلف شهرداری خواهد بود.

 

احمد علی دهقان منشادی با بیان اینکه سامانه 137 مدیریت شهری، ساختار جامع و کاملی از تمامی خدمات قابل ارائه توسط شهرداری را برای شهروندان عزیز ارائه خواهد کرد، افزود: به دنبال راه اندازی سیستم مرکز تماس و مکالمات سامانه 137شهرداری جهت مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به درخواست های شهروندان هستیم.

 

شهردار اشکذر تشخیص اولویت های شهری از نگاه شهروندان و برنامه ریزی بر مبنای آن، دریافت شبانه روزی درخواست های شهروندان و ایجاد پل ارتباطی هوشمند بین شهروندان و مجموعه شهرداری را از جمله اهداف دیگر راه اندازی سیستم مرکز تماس سامانه 137 شهرداری عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه بحران کرونا باعث شد تا الکترونیک کردن خدمات ادارات به عنوان یک موضوع مهم در دستور کار قرار گیرد، گفت: شهرداری اشکذر هوشمندسازی خدمات را یک الزام و نیاز دانسته و تلاش می شود تا ضمن حرکت در این راستا، سیاست‌گذاری‌ها را بر مبنای تشویق مردم به استفاده از خدمات الکترونیک سوق دهد.